Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы
Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің
"Оралхан Бөкей атындағы №44 лицейі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(7232) 57-03-13
Есепші бөлімі:
+7(7232) 74-12-12
Нашар көрушілер
нұсқасы
14
январь
2019

Сабақ жоспары

                         Жайлаубаева Раушан Газизовна,

                         Шығыс Қазақстан облысы, Өскемен қаласы,

                         «Оралхан Бөкей атындағы №44 лицейі»,

                         Химия және биология пәні мұғалімі,

Бірінші санатты

                         Эл. адрес:Raushan.Zh.67 @mail.ru

                        Ұялы телефон номері:   87773833239


SHORT PERIOD LESSON PLAN

Қысқа мерзімді сабақ жоспары


SCHOOL                     «Оралхан Бөкей атындағы 44 лицей»

ПәнХимия

Subject : Chemistry

Мұғалімнің аты-жөні:  Жайлаубаева Раушан Газизовна

NAME SURNAME

Дата:

DATE 

Класс: 8


ABSENT

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі

CHAPTER

8.3А Химиялық элементтердің периодтық жүйесі

Сабақтың тақырыбы

TOPIC

Химиялық элементтердің периодтық жүйесінің құрылымы

Бастапқы білім

Атом құрылысы – атомдық (протондық) нөмір мен массалық (нуклондық) сан (7.4 А)

Оқу  мақсаттары

Lesson objectives

8.2.1.1 Атомдық нөмір, топ және период ұғымдарының физикалық мәнін түсіну 

Сабақтың мақсаты

AIM

Оқушылардың химиялық элементтердің периодтық жүйесінің құрылымы жөніндегі түсініктері мен  атомдық нөмір, топ және период ұғымдарын ажырату дағдыларын қалыптастыру

All students will be able to:

Know the composition the structure should of atoms,of elements the structure of the periodic table of elements,the formulation of the periodic law. 

Most students will be able to: 

 Atom,atomic mass,period,matter,atomic number 


Бағалау критерийлері

CRITICAL THINKING SKILLS

1.               Қазіргі заманғы периодтық кесте мен     Д.И. Менделеевтің кестесінің     құрылымын біледі және сипаттайды

  1. Элеметтердің «табиғи ұяластарын» біледі

Сілтілік металл, галогендер, инертті газдар  ұяластарына жататын элементтерге мысал келтіре алады


Тілдік мақсаттар

LANGUAGE AIMS

Оқушылар: элементтерді жіктеу принциптерін  ауызша және жазбаша  түсіндіре алады, тақырып бойынша сұрақтар  қоя алады.

Лексика мен терминологияSubject-specific vocabulary & terminology: 

блок, тенденция, қасиеттер, топ, Периодтық кесте, ядроның сипаттамалары, протон,  атомдық нөмір, элемент, қатты заттар, сұйықтар, газдар, металдар және бейметалдар.

Пайдалы фразалар сериясы:

X элементі Уэлементімен бір топқа жатады, себебі олардың екеуінің де.. тең

Неге (элемент) осы топқа жатады?

Құндылықтарды 

Дарыту


VALUES

Үштілділік: үш тілде берілетін терминдерді слайд түрінде қарастыру барысында.

Денсаулық: химия кабинетінде қауіпсіздік ережелерін сақтау барысында

Құрмет: қарым – қатынас дағдыларын қалыптастыру кезінде.

Жауапкершілік – қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын орындау кезінде.

Жаһандық азаматтылық құндылықтарын элемент атомдарындағы сандық өзгерістердің сапалық өзгерістерге ауысуын сипаттайтын бүкіләлемдік маңызы бар Периодтық заңды талдау барысында дарыту.

Пәнаралық байланыстар

SUBJECT INTERCONNECTION

Пән

Кезең 

Физика

Отбасы құндылығы топтық ұяластықты қарастыру кезінде

"Ядро заряды" түсінігі физика пәнінде қалыптасқан "заряд" түсінігімен байланыстырылады.

Дифференциация

ASSESSMENT

Барлық оқушылар:

-табиғи ұялас элементтерді біледі.

Көпшілік оқушылар:

-қасиеттері ұқсас элементтер бір топта орналасатынын түсінеді

Кейбір оқушылар:

- период және топ бойынша элементтердің  қасиеттерінің өзгерісін түсінеді және сипаттай алады.

АКТ қолдану дағдылары

PREVIOUS KNOWLEDGE

Презентация. Слайд.видио. Интернет. Интерактивті Периодтық кесте 


Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Қауіпсіздік ережелерін сақтау. Бөлменің санитарлы-гигиеналық жағдайын қадағалау.

Сабақтың барысы

LESSON PROCESS

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

STAGES OF THE LESSON

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

PLANNED ACTIVITIES

Ресурс

RESOURCES 

Интерактивті Периодтық кесте 

Сабақтың басы

BEGINNING

0-2 мин






































   5 мин

-Сәлемдесу.

good afternoon,students? How are you today?

Sit down, please.

Who is on duty today?

Түгендеу .Who is absent today?

What is the date today?

Lets start our lesson

Are you ready ?

Сыныпта «Алақанға алақан» арқылы ынтымақтастықтық атмосферасын қалыптастыру

I want you to form groups.

Form groups of three.

Оқушыларды түс бойынша топқа бөлу. Қызыл түсті таңдағандар «Атом»  тобына барады. Жасыл түс «Элемент» , Сары түс«Протон» тобына барып отырады.

Әр топта білім деңгейі жоғары оқушылардың  болуы қадағаланады.Оны жүзеге асыру үшін  оқушыларға үш сурақ қойылады? 

 For this I will ask you guestions who will answer will be the team captain.The other students choose colored cards and create a group by color.

1.Химиялық элемент дегеніміз не?

What is a chemical elements? 

(жауап берген     оқушы  «Элемент» тобының топ басшысы болады.)

2.Атом  дегеніміз не? What is an atom? 

(жауап  берген оқушы «Атом» тобының топ басшысы болып сайланады)

3.Протон     дегеніміз не? What is a proton? (жауап     алынған  оқушы «Протон» тобының топ  басшысы болады.)

What was your home task ?  

You are remember your homework?

Who would like to answer?

Периодтық кестені жасауда үлес қосқан қандай ғалымдарды білесіңдер?

Терминдерді қайталау арқылы сабақ тақырыбын анықтау

Протонды қалай анықтаймыз?

Энергетикалық деңгейді қалай анықтаймыз?

Қазақша

Ағылшынша 

1

период

Period 

2

Топ 

Group 

3

Элемент

 Еlement 

4

Атомдық масса

Atomic mass

5

Атомдық номер

Atomic number

6

Протон 

Рroton

7

Нейтрон 

Natron 

8

Электрон 

Electron 

9

Энергетикалық деңгей

energy level

10

Сыртқы\ішкі қабат      

inner \outer shell

11

ядро   

nucleus

Сабақ мақсатын айқындау

8.2.1.1 Атомдық нөмір, топ және период ұғымдарының физикалық мәнін түсіну

Презентация


15мин






Сабақтың ортасы

MIDDLE

























3 мин










5 мин









































     7-мин



 Кестенің сызбасы мен құрылымын түсіндіру. Барлық қажетті спецификацияларды қосу (тобы, үлкен және шағын топтар, блоктар, негізгі топтар атауы, топтар нөмірі). Оларға нөмірлеудің басқа жүйесі бола алатындығын түсіндіру

Оқушыларға түсіндіру 

Everyone is looking at the  slide and listen to me.

1.Химиялық элементтердің ұзын периодты кестесі

2.Химиялық элементтердің қысқа периодтық кестесі

3.Элементтер периодты кестеде қалай орналасқан?

Meталдар: 1 топ- IА  -  Сілтілік металдар–  Alkali  metals

Meталдар: 2 топ- IIА –  Сілтілік-жер металдар-Alkaline Earth metals

Meталдар: 3-12 топ- Ауыспалы металдар-Transition elements

Meталдар, Бейметалдар және Металоидтар

IIIА – бор топшасы-Bor Gorup 

IVА – көміртек топшасы- Carbon Gorup 

VА –азот топшасы- Nitrogtn Gorup 

VIА –халькогендер  топшасы-Oxigen Gorup 

VIIА - галогендер топшасы-Halogens 

VIIIА –инертті газдар топшасы-Noble Gases 

4. Периодтар және топтар 

Элементтер реттік нөмірлерінің артуы бойынша орналасады

Атом массаларының өсуі бойынша көлденең орналасқан қатарды период деп атайды

Қасиеттері ұқсас атом массаларының өсуі бойынша орналасқан тік қатарды топ деп атайды

5. Физикалық және химиялық қасиеттерінің ұқсастығы бойынша біріктірілген элементтер тобы  химиялық элементтердің табиғи ұяластары деп аталады.

Период бойынша : бейметалдық қасиет артады

Атом радиусы азаяды, ядро заряды артады

Топ бойынша атом массасы артады, металдық қасиет артады, ядро зарды өседі, атом радиусы өседі, 

Кестенің бөліктері бойынша оқушылардың білімін бекіту үшін  

Сергіту сәті

«Шынжыр» ойыны ойнатылады.

Мұғалім 1-топқа допты лақтырып,бір элементтің атын айтады.Ол оқушы келесі топқа лақтырғанда, мұғалім айтқан элементтің соңғы әрпінен басталатын элементті айтады.Екінші топ оқушысы да өз элементін осы ретпен айтып, үшінші топқа лақтырады.Ойынды оқушының шатасқан жерінен тоқтатуға болады, немесе 2 минут 


өткен соң тоқтатылады.

 «Кім артық?» ойыны

Activity-1. 

1.топБасты белгі металл немесе бейметалл болса,     карточкадағы «артық» элементті табыңыз.

2.топ Басты белгі бір топшаға бірігуі болса, карточкадағы «артық» элементті табыңыз.

 3.топ Басты белгі бір периодта орналасуы болса, карточкадағы «артық» элементті табыңыз.

Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары 

Activity-2. Жеке жұмыс. Everybody work individually.

Оқушылардың алған білімдеріне сүйене отырып және үлестірме  ПК және мультимедиялық материалдарды пайдаланып, олардың А және В деңгейлік тапсырмаларды орындауына мүмкіндік беріңіз. 

Тапсырма 1 
 А. Берілген химиялық элементтерге сәйкес келетін период және топ нөмірін жазыңыз. 
 1. Be 2. Al 3. O 4. Cl 5. Na 
 В. Тапсырма 2. 
 Берілген сипаттаманы мұқият оқып, элементтің таңбасы мен қазақша атауын жазыңыз: 
 1 Атом ядросында 7 протоны бар, электрон қабат саны 2- ге тең болатын химиялық элемент 
 2 Атомындағы жалпы электрон саны 11, сыртқы қабатында 1 электроны бар химиялық элемент 
 3 Ядросындағы нейтрон саны 6, электрон саны 5- ге тең химиялық элемент 
 Бағалау критерийі:  Оқушылар периодтық кестенің құрылымын біледі және оны сипаттай алады. 
 Дескриптор: 
 - оқушы тапсырмада ұсынылған химиялық элементтердің период нөмірін жазады. 
 - химиялық элементтердің топ нөмірін жазады. 
 - химиялық элементтердің протон санын жазады. 
 - берілген сипаттаманы пайдаланып, элементтің таңбасын жазады. 
 - берілген сипаттаманы пайдаланып, элементтің символы мен  атауын жазады. 
 Бағалау (ҚБ): 
 Тапсырманы орындап болғаннан кейін оқушылар өзара дәптерлерімен алмасады және интерактивті тақтада көрсетілген дұрыс жауаптар бойынша жауаптарды бағалайды. Әр дұрыс жауап үшін бір ұпайдан беріледі. 

№3 тапсырма Activity- 3

Жеке жұмыс. Everybody work individually.

«Химиялық диктант»

(Бұл тапсырма арқылы оқушыларда оқу мақсатына 


сәйкес периодтық жүйе құрылымы     туралы білімдері  және  жазылым     дағдысы  қалыптасады)

-Келесі сөйлемдерді дәптерге жазып толықтырыңдар:

Периодтық жүйедегі барлық элементтер ...........................артуы бойынша орналасқан.Элементтердің     горизонталь қатарлары....................деп аталады.Тік  қатарлар.......................деп 

аталады.Төменгі сол  жағында..................  орналасқан, ал жоғарғы оң жағында 

...........орналасқан.Элементтердің  көпшілігі................................

Called group and Periods

Vertical columns of elements are called _________ and horizontal rows of elements are known as________

«Химиялық диктант»    Chemical dictation     

Химиялық элементтердің периодтық кестесі жалпы түсінікті үш тілде мәтін ретінде бере отырып, үш тілді қолдану үшін тапсырмалар беріледі:

І. Қажетті сөздерді пайдалана отырып мәтінді толықтыр. 

Complete the following sentence.                                     

/жіктелуі, кестесі, жүйеге, қасиеттері, заңдылықтары, table, classification,Law,system, properties, классификация, закона, 

систему, таблица, свойства

Дескриптор:

-жасырылған сөздерді мәтіннен қателеспей тауып жазады;

-периодтық жүйенің құрылымы туралы жаза алады.

Талдау.

Интерактивті тақта экранынан дұрыс жауабы көрсетіліп, оқушылар  өз дұрыс  жауаптарын «+» таңбасын қойып тексереді. 

Сөздік бағалау (ауызша кері байланыс) Feedback to the students

Мұғалім оқушыны жаттығуларды жақсы орындағаны үшін мақтайды, осылайша ауызша кері байланыс орнатады. Осыған орай оқушылар берілген материалды немесе мағлұматты сәтті ұққандары жайлы түсінуіне болады. Мұғалім оқушыға жаттығуды орындағандағы қателерін көрсетеді. Ол оның жұмысына ешқандай белгі қоймайды, бірақ оны бағалайды. Нәтижесінде оқушылар жетістікке жетулері үшін одан әрі биік нәтижелерге жетуі керек деп ұйғарады.

Бекіту сұрақтары: 

1.What is the periodic table?

2.What is the period?.

3.How many times are the in the periodic table? 

4 How many periods periodic table ?

5. What is the group of elements separated?

1..Период дегеніміз не?.

2..Периодты кестеге неше қатар кіреді?

3. ХЭПЖ-де неше период бар?

4. Элементтер қандай топтарға   бөлінеді?

5. Топ нөмірі неге сәйкес келеді?

Периодтық кестеге негізделген пайдалы Power Point: http://www.webelements.com/http://www.chemiemania.ru/chemies-1615-1.html

http://www.funbrain.com/periodic/index.html

Ақ қағазға басылған “бос” периодтық кестелер, фломастерлер, түрлі-түсті қарындаштар

Ескертпе: қазіргі заманғы “толық” периодтық кесте 



Сабақтың соңы

End of the lesson

3 мин











Үй тапсырмасы: «Периодтық жүйе» тақырыбы бойынша .

Homework : Open your books at page 111

Do exercise 2 on page 111 for your homework

Open your diaries and write homework.

Сабақтың аяғында оқушылар рефлексия жүргізеді.

Reflection

Сабақтың қорытындысы бойынша жоғарғы ұпай жинаған оқушылар марапатталады.. 

Не білдім, нені үйрендім?

What did you Leаrn? 


Не нәрсе түсініксіз болып қалды? What was not clear


Қай сұрақ бойынша қайта жұмыс жасау керек? What more work needs to be done?





Goodbye, everyone.
















Сабақ бойынша рефлексия

Reflection

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме? Жеткізбесе,неліктен?

Дифференциация дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? 


Жалпы баға

Summary evaluation

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Похожие публикации:

14 январь 2019 Сабақ жоспары
14 январь 2019 Сабақ жоспары
03 январь 2019 Сабақ жоспары
05 февраль 2018 Мекен жайымыз
27 октябрь 2017 лицей тарихы
Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив