16
сентябрь
2019
Оралхан Бөкей атындағы №44 мектеп-лицейі Коммуналдық мемлекеттік мекеме Дарынды оқушылармен жүргізілген жұмыстардың талдамасы 2018-2019 оқу жылы
Оралхан Бөкей атындағы №44 мектеп-лицейі
Коммуналдық мемлекеттік мекеме
Дарынды оқушылармен жүргізілген жұмыстардың талдамасы
2018-2019 оқу жылы
1. Дарынды оқушылармен жүргізілген жұмыстың мақсаты:
оқушылардың дарындылығын, шығармашылық қабілеттерін дамыту мақсатында өзіндік білім алу, ізденіс, шығармашылық жұмыс жүйесінің нәтижелілігін, сапасын өткен оқу жылымен салыстыра отырып көтеру.Арнайы мониторинг жұмысы жүргізіліп, салыстырмалы талдауы жасалды. Салыстырмалы талдау барысында өтен 2017-2018 оқу жылымен салыстырғанда дарынды балалармен жүргізілген жұмыс +18% өскендігі байқалды.
2. 2019-2020 оқу жылында дарынды оқушымен жүргізілген жұмыстың негізгі мақсат-міндеттері:
• 1 «Дарын» мемлекеттік бағдарламасы негізінде оқушылардың шығармашылық жұмыста әр түрлі әдіс-тәсілдер арқылы қабілеттерін іске асыруға дайындығын арттыру.
• Дарынды оқушылардың білім деңгейі мен олардың өз мүмкіндіктерін пайдалану көрсеткішін арнайы әдістемелер бойынша жүйелі түрде тексеріп, әр тоқсан сайын есеп беріп, нәтижесінде шығарып отыру.
• Сабақтан тыс мезгілде жүргізілетін жұмыстарды- пәндік олимпиада, ғылыми конференцияға, интеллектуалдық сайыстар мен шығармашылық түрлі байқауларға дайындық жұмыстарын жыл бойы жүйелі түрде жоспарлы жүргізу;
• Мектепте дарынды оқушылармен жұмыс нәтижелі болу үшін, балалардың ата-аналарымен де бірқатар жұмыстар жүргізілуін қадағалау.
• Мұғалімнің де дарынды оқушылармен жұмыс жасау бейімділігін де диагностикалау, яғни «субъект-субъект» парадигмасының орындалу деңгейін бақылау.
Мектепте дарынды оқушылармен жұмыс нәтижелі болу үшін, балалардың ата-аналарымен де бірқатар жұмыстар жүргізілуін арттыру.
Бағыты:
• Олимпиада резерв мектебі, оқушылардың «Зерде» ғылыми қоғамы (қалалық, облыстық)
• «Өр Алтай» дебат клубы;
• Оқушылармен жұмыс;
Педагогикалық ұжыммен жұмыс;
Оқушылардың ғылыми қоғамы- олимпиада резерв мектебі (қалалық, облыстық, Республикалық олимпиадалар, қашықтық олимпиадалар, «Дарын» орталығы өткізетін Зияткерлік сайыстар, олимпиадалар. Ғылыми жоба мектебі.Эрудиттер одағы («Дебат» бағдарламасы,.
3. Дарынды оқушылармен жұмысты басшылыққа алатын жауапты адам- оқу ісінің меңгерушісі Хасенова Ляйля Назархановна. Еңбек өтілі-7 жыл. Санаты: пед-зерттеуші.
4. Тоқсан сайын арнайы отырыста қорытындылап, нәтижесіне талдама жасап, мониторинг жүргізіп отырылады. Нәтижесіне жыл соңында талдама жасалынды.
5. Кафедраларда дарынды балаларға арналған олимпиада есептерінің жинағы, дарынды балаларға арналған тестер жинақтары шығарылды, «Зерде» ғылыми қоғамының альбомы шығарылды.
6. «Зерде» ғылыми қоғамы. Жетекшісі: Мухажанова Мадина Адильхановна.
Секциялар:
Бастауыш сыныптар- Дырымбаева Г.Қ.
Математика,физика, информатика- Рахымжанова Қ.
Химия, биология, география, қоршаған орта, медицина – Ахметбаева Б.Қ.
Қазақ тілі мен әдебиеті, орыс тілі- Мейрамбаева С.С.
Тарих, өлкетану, этномәдениет, өзін-өзі тану, психология- Бақытжанұлы Қ.,Қабдуашева Э.Т.
Секция жетекшілерінің міндеттері:
-Жоспарлы секция отырыстарын өткізу.
- Мектепішілік ғылыми жобалар, сайыстар, олимпиадалар, басқа да байқаулардың мектепішілік іріктеу кезеңін өткізу.
-Пән мұғалімдерімен оқушылардың дайындықтарын талқылау, жұмыстарына талдау жасау.
-Қалалық, облыстық, республикалық, халықаралық ғылыми жоба, олимпиада, басқа да сайыстарға оқушылардың дайындықтарын бақылап, жіберу.
- Тоқсан сайын арнайы отырыста қорытындылап, нәтижесіне талдама жасап, мониторинг жүргізіп отыру.
Секция жетекшілерінің міндеттері:
-Жоспарлы секция отырыстарын өткізу.
- Мектепішілік ғылыми жобалар, сайыстар, олимпиадалар, басқа да байқаулардың мектепішілік іріктеу турларын өткізу.
-Пән мұғалімдерімен оқушылардың дайындықтарын талқылау, жұмыстарына талдау жасау.
-Қалалық, облыстық, республикалық, халықаралық ғылыми жоба, олимпиада, басқа да сайыстарға оқушылардың дайындықтарын бақылап, жіберу.
- Тоқсан сайын арнайы отырыста қорытындылап, нәтижесіне талдама жасап, мониторинг жүргізіп отыру.
7.Дарынды оқушылармен жұмыстың ережесі мен қағидалары
– Мектепішілік пәндік олимпиадалар мен ғылыми жұмыстарды қорғауды өткізу
– Пәндік апталықтарды өткізу (декада)
– Түрлі интеллектуалдық сайыстар т.б. өткізу ережелері
-ғылыми жобалар жинағы (әдістемелік кітап), кафедралардағы дарынды балаларға арналған жинақтар.
Коммуналдық мемлекеттік мекеме
Дарынды оқушылармен жүргізілген жұмыстардың талдамасы
2018-2019 оқу жылы
1. Дарынды оқушылармен жүргізілген жұмыстың мақсаты:
оқушылардың дарындылығын, шығармашылық қабілеттерін дамыту мақсатында өзіндік білім алу, ізденіс, шығармашылық жұмыс жүйесінің нәтижелілігін, сапасын өткен оқу жылымен салыстыра отырып көтеру.Арнайы мониторинг жұмысы жүргізіліп, салыстырмалы талдауы жасалды. Салыстырмалы талдау барысында өтен 2017-2018 оқу жылымен салыстырғанда дарынды балалармен жүргізілген жұмыс +18% өскендігі байқалды.
2. 2019-2020 оқу жылында дарынды оқушымен жүргізілген жұмыстың негізгі мақсат-міндеттері:
• 1 «Дарын» мемлекеттік бағдарламасы негізінде оқушылардың шығармашылық жұмыста әр түрлі әдіс-тәсілдер арқылы қабілеттерін іске асыруға дайындығын арттыру.
• Дарынды оқушылардың білім деңгейі мен олардың өз мүмкіндіктерін пайдалану көрсеткішін арнайы әдістемелер бойынша жүйелі түрде тексеріп, әр тоқсан сайын есеп беріп, нәтижесінде шығарып отыру.
• Сабақтан тыс мезгілде жүргізілетін жұмыстарды- пәндік олимпиада, ғылыми конференцияға, интеллектуалдық сайыстар мен шығармашылық түрлі байқауларға дайындық жұмыстарын жыл бойы жүйелі түрде жоспарлы жүргізу;
• Мектепте дарынды оқушылармен жұмыс нәтижелі болу үшін, балалардың ата-аналарымен де бірқатар жұмыстар жүргізілуін қадағалау.
• Мұғалімнің де дарынды оқушылармен жұмыс жасау бейімділігін де диагностикалау, яғни «субъект-субъект» парадигмасының орындалу деңгейін бақылау.
Мектепте дарынды оқушылармен жұмыс нәтижелі болу үшін, балалардың ата-аналарымен де бірқатар жұмыстар жүргізілуін арттыру.
Бағыты:
• Олимпиада резерв мектебі, оқушылардың «Зерде» ғылыми қоғамы (қалалық, облыстық)
• «Өр Алтай» дебат клубы;
• Оқушылармен жұмыс;
Педагогикалық ұжыммен жұмыс;
Оқушылардың ғылыми қоғамы- олимпиада резерв мектебі (қалалық, облыстық, Республикалық олимпиадалар, қашықтық олимпиадалар, «Дарын» орталығы өткізетін Зияткерлік сайыстар, олимпиадалар. Ғылыми жоба мектебі.Эрудиттер одағы («Дебат» бағдарламасы,.
3. Дарынды оқушылармен жұмысты басшылыққа алатын жауапты адам- оқу ісінің меңгерушісі Хасенова Ляйля Назархановна. Еңбек өтілі-7 жыл. Санаты: пед-зерттеуші.
4. Тоқсан сайын арнайы отырыста қорытындылап, нәтижесіне талдама жасап, мониторинг жүргізіп отырылады. Нәтижесіне жыл соңында талдама жасалынды.
5. Кафедраларда дарынды балаларға арналған олимпиада есептерінің жинағы, дарынды балаларға арналған тестер жинақтары шығарылды, «Зерде» ғылыми қоғамының альбомы шығарылды.
6. «Зерде» ғылыми қоғамы. Жетекшісі: Мухажанова Мадина Адильхановна.
Секциялар:
Бастауыш сыныптар- Дырымбаева Г.Қ.
Математика,физика, информатика- Рахымжанова Қ.
Химия, биология, география, қоршаған орта, медицина – Ахметбаева Б.Қ.
Қазақ тілі мен әдебиеті, орыс тілі- Мейрамбаева С.С.
Тарих, өлкетану, этномәдениет, өзін-өзі тану, психология- Бақытжанұлы Қ.,Қабдуашева Э.Т.
Секция жетекшілерінің міндеттері:
-Жоспарлы секция отырыстарын өткізу.
- Мектепішілік ғылыми жобалар, сайыстар, олимпиадалар, басқа да байқаулардың мектепішілік іріктеу кезеңін өткізу.
-Пән мұғалімдерімен оқушылардың дайындықтарын талқылау, жұмыстарына талдау жасау.
-Қалалық, облыстық, республикалық, халықаралық ғылыми жоба, олимпиада, басқа да сайыстарға оқушылардың дайындықтарын бақылап, жіберу.
- Тоқсан сайын арнайы отырыста қорытындылап, нәтижесіне талдама жасап, мониторинг жүргізіп отыру.
Секция жетекшілерінің міндеттері:
-Жоспарлы секция отырыстарын өткізу.
- Мектепішілік ғылыми жобалар, сайыстар, олимпиадалар, басқа да байқаулардың мектепішілік іріктеу турларын өткізу.
-Пән мұғалімдерімен оқушылардың дайындықтарын талқылау, жұмыстарына талдау жасау.
-Қалалық, облыстық, республикалық, халықаралық ғылыми жоба, олимпиада, басқа да сайыстарға оқушылардың дайындықтарын бақылап, жіберу.
- Тоқсан сайын арнайы отырыста қорытындылап, нәтижесіне талдама жасап, мониторинг жүргізіп отыру.
7.Дарынды оқушылармен жұмыстың ережесі мен қағидалары
– Мектепішілік пәндік олимпиадалар мен ғылыми жұмыстарды қорғауды өткізу
– Пәндік апталықтарды өткізу (декада)
– Түрлі интеллектуалдық сайыстар т.б. өткізу ережелері
-ғылыми жобалар жинағы (әдістемелік кітап), кафедралардағы дарынды балаларға арналған жинақтар.